rezolutie

Session report (Runda VI, 9 Iunie)

Notice: Imi dau voie de data aceasta sa rom-glez-esc postarea, fiindca rotitele se invart mai greu dimineata asta. Am sa fac efortul sa italicez cuvintele care presupun ca sunt inventate de mine sau romglezite sau imprumutate.

Noi, adica eu impreuna cu durerea mea de cap, am decis ca seara a fost de 5 stele cu steluta. Multumesc invitatilor ca au venit si ca au sinergizat in a crea atmosfera minunata de aseara.

Deci, ce am facut? Pai am inceput foarte tame, cu niste Love Letter, la care au participat primii veniti. Profit de acest moment ca sa imi fac o mica mea culpa, fiindca de data aceasta EU am intarziat la game-night, sorrrryyy!
Apoi am dat cateva ture de 7 Wonders, timp in care eu am pierdut TOATE turele de Android: Netrunner jucate.cute-cartoon-frustrated-girl-characterAm introdus grupului Codenames: Pictures, care a parut sa aiba mare succes, dupa tipetele si galagia ce le-am auzit de la masa.
Ne-am reunit pentru clasicul Saboteur, de data asta house-ruled, cu vorbit in carti. A fost mai echilibrat cred asa, fiindca au castigat si piticii si sabotorii, in mod egal.

De-acolo incolo, n-am mai apucat sa jucam Camel Up, fiindca s-a incins petrecerea. Sa zicem ca totul a inceput de la cateva hituri clasice, cantate loudly in grup (Vecinilor, daca ajungeti sa cititi acest blog: sorry, not sorry). De acolo a fost un pas mic pana la dans*. Dar, dupa cum stiti, what happens at game night, stays at game night.

Ok, poze din partea decenta a serii o sa pun intr-un update ulterior la acest post, fiindca undeva in mayhemul de aseara, mi-a disparut telefonul mobil si nu stiu cand si daca il voi recupera.

 

*  I’m not going to say striptease has been involved, but I’m not not going to say that, either.

2 thoughts on “Session report (Runda VI, 9 Iunie)

Comments are closed.