rezolutie

Session report (Runda V, 26 Mai)

Ok, sistemul de notare a succesului a fost pus la punct. Conform punctajului obtinut, din punctul meu de vedere, seara a castigat calificatvul de 4 stele.

Am jucat:

  • Ticket to Ride
  • Lanterns
  • Android: Netrunner
  • 7 Wonders
  • Takenoko
  • Saboteur (nu mai scap veci de jocul asta?!)
  • Pretense (metagame)

Acum ca le-am enumerat, mi se par foarte multe, deci am fost productivi!

Din lipsa de punctualitate (justificata si de inteles, nu invinovatesc pe nimeni) organizarea meselor a fost sub-optima. Planul initial era de trei mese (4-3-2) insa am inceput cu 5-2, si cinciul a durat mult, si abia apoi m-am prins sa deschid alt joc separat pentru inca doi… Sadface. Dar pana la urma, ne-am reimpartit pe 5-4 (care a fost de fapt 4-4 fiindca cineva ne-a abandonat prematur).

Am incheiat cu 2 ture glorioase de Saboteur – nu inteleg insa de ce castiga sabotorii asa des. Data viitoare ar trebui sa jucam o tura cu house-rules, sa vedeti ce fain o sa fie!

In final, aduc o mentiune metagameului cu rolurile, care a dat nastere catorva momente amuzante (high five! paranoia!) care insa nu stiu daca a avut un castigator clar.

Inainte sa inchei va reamintesc ca daca aveti vreun feedback de dat aveti la dispozitie jdemii de metode, inclusiv anonime.

Ok, si acuma pozele obligatorii:

poza de grup

 

Group picture

