rezolutie

Session report (Runda IV, 21 Aprilie)

Am nascocit un sistem de notare a gradului de succes, si anume ca o sa ma bazez pe ora de incheiere a serii. Cu cat plecati mai mai tarziu, cu atat e mai mare succesul. Inca nu l-am perfectat insa, si nu am decis daca sa fie pe baza de stelute sau adjective, asa ca si de data asta o sa spun doar ca a fost tot un epic succes!

Pe scurt, seara aceasta ne-am tinut de planurile facute, si ne-am jucat initial separat, Takenoko si Pandemic si apoi impreuna – Saboteur (se pare ca a devenit favoritul grupului) si Concept. Ca si structura, cred ca organizarea asta e cea mai buna – jocurile mai ‘grele’ la inceput, iar dupa ce isi face efectul sticla de gin, trecem la cele de petrecere, in grupul reunit.

Pentru echipa de Pandemic am o veste buna (sau rea?): am jucat cu reguli prea relaxate, deci am castigat pe nedrept :). Daca mai jucam si data viitoare, o sa jucam cu regulile corecte.

Eu am avut parte de o surpriza placuta – nu s-a mai intarziat ca datile trecute! Asa ca am inceput chiar mai repede decat estimam.

Sper ca musafirul ne-montranist s-a simtit bine in grupul nostru, si il mai asteptam cand mai trece prin localitate :).

games night april

Ce rau imi pare ca nu se vede in spatele mastilor ca poza e cu ras si voie buna!

2 thoughts on “Session report (Runda IV, 21 Aprilie)

  1. Da, musafirul ne-montranist s-a simtit foarte bine si mai vrea sa participe si alta data. Doar ca va fi destul de greu de sincronizat venirea lui de peste mari si tari cu seara de jocuri.

    Like

Comments are closed.