rezolutie

Succes rasunator! (Runda III, 10 Martie)

Ma tem ca in scurt timp nu o sa mai am destule grade de superlativ disponibile ca sa descriu cantitatea de succes pe care o are seara cu jocuri. Daca data trecuta a fost ‘epic’, cum sa descriu mai mult decat ‘epic’? ‘Legendary’? Dar daca data viitoare o sa fie si mai bine, ce ne facem? Ce dilema!

De data aceasta am fost mai multi, si am jucat mai multe: Pazea de 6, Camel Up, 7 Wonders, si altele. Per total, impresia mea a fost una pozitiva: ne-am simtit bine, am jucat si impreuna, si separat la doua mese, fiindca am fost mai multi. In final ne-a doborat oboseala, dar am incheiat pe o nota de distractie cu o runda geniala de Dixit.

Ca de obicei, am probe cu care sa-mi sustin afirmatiile:

This slideshow requires JavaScript.

Ca si tema de casa, pana data viitoare eu o sa caut jocuri care se pot juca in mai multi. Cine stie, poate data viitoare ne strangem tot asa, si ce fain o sa fie!

